2016. május 2., hétfő

Könyvajánló: Jennifer L. Armentrout - Luxen sorozat

Sziasztok!

Elnézést, hamarabbra terveztem ezt a bejegyzést. De elég sokat bíbelődtem vele. Az egész sorozat ajánlóját, egyben fogom megírni, nem külön-külön részenként. Következőre talán akkor fogok posztolni róla, mikor már az összes részét + a novellákat is elolvastam. Kezdjünk is bele!



   Az egész azzal kezdődött, hogy emlékszek, körülbelül 3-4 hónapja láttam már a neten is ezt a sorozatot. A borítóját meglátva legszívesebben kirohantam volna a világból. Először is nem fer, hogy konkrét arcokat raknak rá. Miért ne képzelhetném el én, hogy számomra milyenek a szereplők? Könyörgök, csak ezt hagyják meg nekem! Elcsépelt, szokásos fantasynak tűnt. Uncsi szerelmi szállal, meg földönkívüliekkel meg blablabla. Hozzátenném a borítón lévő emberkék inkább egy brazil drámasorozat szereplőire hasonlítottak nekem. Utálom azokat a sorozatokat. Nos, gondolom leszűrtétek hogy nem tetszett a borító. Ebből kifolyólag, még a kis bevezető részt sem olvastam el, csak annyit tudtam, amennyit meséltek róla.

 Aztán történt egy szép napon, hogy drága Luna barátnőm beállított hozzám 7 kölcsön könyvvel. Köztük az Obszidiánnal. Annyira ömlengett róla, hogy miután elment, elolvastam a hátulján lévő kis szösszenetet. Ami nagy meglepődésemre, de tetszett. Elkezdtem olvasni. Három óra folyamatos olvasás után vettem észre, hogy kicsit elszaladt idő. Magával ragadott, minden sorát imádtam. Szinte szomjaztam rá. Este, kezemben a könyvel aludtam el.
 Az alapsztori hasonlít a Twilighthoz, egyszerű, hétköznapi lány, új suli, tökéletes srác szuperképeségekkel stbstb. Persze a későbbiekben már teljesen eltér a történet. Mindenesetre Katy és Daemon mérfőldekkel izgalmasabb és jobb karakter mint Bella és Edward voltak.
 Az egész könyv hihetetlenül átütő erejű, ami főleg Daemon és Katy egyeltalán nem hétköznapi jellemében rejlik. Tényleg igazi robbanókeveréket alkotnak. Nagyon szépen bontakozik ki a szerelmi szál, nem ugranak egyből egymás nyakába, nem túl nyálas, sokkal ingább izgalmas. A kettejük közötti tökéletes kémia sugárzik a lapokról. Egyszerűen csodálatos!
 Katy nagyon szimpatikus karakter, ami a szívén, az a száján. Nem ájul el egyből Daemontől és nagyon szórakoztatóak a veszekedéseik. Többször kiáll magáért, mind azt gondoltam volna. Örülök, hogy szeret olvasni és blogol. Katy számomra az egyik legszimpatikusabb női karakter, amióta olvasásra adtam a fejem. Folyamatosan fejlődik a személyisége.  A szerény, mimóza lányból kemény, eltökélt lesz.
 Daemon pedig egyszerűen egy telitalálat! Csodálatos karakter. Csupa jó tulajdonsággal, még ha sokszor nagyon seggfej is tud lenni. A nézőpontjából megírt részeket külön élveztem. Felcsusszant az első helyre az 'álompasik' listámon. Hihi. Amikor pedig Katyt 'cicának' hívta, mindig megdobbant a szívem. Titkon én is imádnám, ha a szerelmem (aki valahol, Isten tudja hol van, de hogy én nem ismerem, az egyszer biztos) így hívna engem is.
 A mellékszereplőket is a szívembe zártam. Dee végtelenül aranyos lány, a kedves, pattogó kishúg. Nem lehet nem szeretni. Ash az idegesítő exbarátnő. Adam  a jószívű, Andrew az örök kételkedő. Bethany és Dawson, bár keveset szerepelnek, mégis folyamatosan fenntartják az érdeklődésünket. Az Ónixban és Opálban további mellékszereplők tűnnek fel, Blake, akit valamilyen szinten meglehet érteni, akár még sajnálni is tud az ember, mégis ráférne egy alapos seggberúgás. Főleg az Opál végén bekövetkező fordulatkor.
 A történet jól kidolgozott, érdekes. Izgalmas csavarokkal, nagyon élveztem! Mindenképp elolvasásra ajánlom! Imádni fogjátok. :) Én most olvasom a 4. részét. Ja és a borítót most már egyenesen imádom!
 Plusz csatolok 1-2 jó idézetet a sorozatból, plusz kedvhozónak.










 A csodálatosabbnál is csodálatosabb, számomra mindennél hozzább passzoló zenét is megtaláltam! Miközben lejátszom, elképzelem a jeleneteket, pontosan illik hozzájuk a zene hangulata, tökéletes aláfestés, úgy összességében az egész könyvhöz. Nekem most ez a kedvencem! <3 Hallgassátok szeretettel:)


 
Remélem meghoztam a kedveteket hozzá és elfogadható kis értékelést/ajánlót dobtam össze.
Iratkozzatok fel és ha elolvastátok, hagyjatok magatok után nyomot! :)
Puszi!
By: Katy
2

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    De jó! Épp keresgéltem, mint olvassak, erre rábukkantam az ajánlódra. Mindenképp elolvasom! Koszonom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy kedvet kaptál hozzá. <3 Remélem neked is tetszeni fog!
      Puszi!^^

      Törlés