2016. május 9., hétfő

Tökéletesség...hagyjuk már!

Sziasztok kedveskéim!
 Ez egy hirtelen felindulásból jött bejegyzés lesz, szigorúan csak lányoknak!!! Ugyanis bármilyen közösségi oldalra lépek fel a nyár közeledtével, mindenhol tökéletes alakú lányokat, finom, jól elrendezett gyümölcsöket, drága napszemüvegeket, fürdőruhákat látok és a többi és a többi... A közösségi oldalakon minden és mindenki tökéletes!

Viszont, ott van a másik csoport, akikkel főleg twitteren, tumblin találkozok (elnézést, ha nem így kell írni, de én a tumblr-t tumblinak ejtem) , néha facebookon. " 24 órája nem ettem. " " Nagyon jó fogyókúrát találtam a neten, fényt fogok enni. " (Ettől legszívesebben a falnak rohantam volna.) Több lány ismerősöm elkezdett tornázni, csak egy a baj ezzel, hogy túlzásba estek. Nem hagyják abba. " Most nyárra olyan alakom lesz, hogy mindenki kikészül! *csatolt fájl* : edzőtermes kép" Megrohamozzák az edzőtermeket, alig esznek és a szüleiket nyüstölik a drágábbnál drágább tumblis cuccokért, mondván: " De xy modellnek is olyan van! "
 A sok, elkeseredett, önbizalomhiányos lányok száma egyre nő nyár előtt. A bő, kényelmes, melegebb fazonok ruhatárunk aljára kerülnek, jönnek az egyre lazább, egyre több mindent megmutató ruhadarabok. Néha én is kikészülök a sok "tökéletesség" láttán, amikor sokat böngészek. Makulátlan bőrrel, szép arccal, kerek fenékkel, formás combokkal virítanak a tv képernyőkön, újságokon a modellek az új fürdőruhákat reklámozva. A megtestesített tökéletességek instagramja tele van még tökéletesebb képekkel. Finom italokkal. Édes gyümölcsökkel. Fitnessel. Csodálatos, habos-babos életük pillanataival. A modellek a legújabb nyári/tavaszi trendekben hódítanak a kifutókon.
 Jön a fájdalmas érzés. " Soha nem leszek ilyen jó. Nem lesz a bőröm ilyen makulátlanul gyönyörű. Megint felszedtem 5 kilót. Mégis hogy néz ki rajtam ez az átkozott fürdőruha?! Lapos a fenekem. Csúnya az arcom. Fogynom kell, gyorsan. Sminkelnem kell. Pushup-ot kell húznom, hogy nagyobbnak tűnjenek a melleim!..." STOP!
 Soha ne felejtsétek el kedveskéim, hogy a közösségi oldalak nem tükrözik a valóságot! Nem, annak a modellnek sem áll mindig tökéletesen a haja, nincs mindig kisminkelve és van olyan, hogy rosszul áll rajta egy ruha, hogy karikásak a szemei és hogy felszed pár kilót. Az a jól kinéző kaja, amit lefotóznak mielőtt megeszik, össze fog kuszálódni és csak az első harapásig lesz olyan szép. Akár lehet, nem is finom. Az a baromi drága napszemcsi, talán jobb emberré teszi? Életet ment vele? Nem fog többé hazudni tőle? Vagy mégis mi a szentszűzatyamáriát fog vele csinálni, azon kívül, hogy szép? Végül úgyis tönkre megy.
 Egyetlen bőrhiba sincs az arcán, olyan, mint egy tökéletes festmény. Lehetetlen! Nincsen, egyszerűen képtelenség hogy valakinek ne legyen bőrhibája. Emberi dolog, nem katasztrófa. Létezik bizony olyan, hogy photoshop. Csodákra képes. Lőjj egy képet magadról, rakd be a képszerkesztőbe és máris neked is olyan hibamentes bőröd lesz. De a valóságon ez nem változtat semmit. Smink és szerkesztő nélkül neki sem olyan csodás a bőre. Nem is lesz. De ez nem hiba, ez nem baj, Ez normális! Nem mondom, hogy nincsenek gyönyörű lányok, de ők sem tökéletesek.  Apró bőrhibákkal is lehet gyönyörű egy arc. Én a szeplőket különösen édesnek tartom. Felszedtél pár kilót? Nem dől össze a világ, nem kell nevet és családot változtatnod. Ahogy felszedtet, úgy majd le is adod.
 Mindenki szép a maga módján! Keresd meg, mit szeretsz magadban és azokra összpontosíts. A hibáidat fogadd el, próbáld meg jobbá tenni őket, de ne keserítsenek el. Nincsen és soha nem is lesz olyan ember aki mindenkinek tökéletes. Én például imádom a hosszú szempilláimat, amik szempillaspirál nélkül is gyönyörűek, szempillaspirállal pedig, akár egy műszempilla szépségével vetekednek. Szeretem, hogy kreol bőrű vagyok és könnyen barnulok. Szeretem, hogy puha a bőröm. Hogy selymes a hajam. Mostanában a popsimmal is egyre elégedettebb vagyok. Igen, talán utálom a pattanásaim, hogy túl kereknek tartom az arcocskámat és a lábaim kicsit görbék. De nem keserítenek el és nem aggódok miattuk, mert nem tudok mit tenni ellenük. Ilyen vagyok. Ez is hozzám tartozik. Ez vagyok én! Csőstül, mindenestöl. Annak a bizonyos emberkének, így fogok megfelélni. Valakinek majd én leszek a legszebb. Valakinek majd te leszel a legszebb!
 Valószínűleg, te is találkoztál már olyan emberrel, aki bár nem volt tökéletes, mégis sugárzott belőle az önbizalom, magával ragadott, már-már tökéletesnek láttad, minden hibájával együtt. Mert, tudta hogy szép a maga módján, hogy nem minden a kinézet és elragadott lehengerlő személyiségével. Nekem van ilyen ismerősöm, mindig amikor találkozunk, a padlóig esik az állam tőle.
 Legyél te is ilyen! Ne feszengj egy társaságban, a kinézeted miatt. Talán az emberek az első benyomást arról szerzik, mégis az fog bennük maradni, hogy az a " Kedves, szép lány, milyen nyitott volt és barátságos. Sugárzott belőle valami csodálatos. Szívesen találkoznék vele máskor is." és nem az, hogy " Hűha, kilógott két tincs a copfjából és volt 2 pattanása. Szörnyű.  "
 A személyiségeddel fogod megragadni az embereket, legyél magabiztos, hidd el, hogy szép vagy! Nincs olyan hogy csúnya, valakinek, ha csak egy embernek is, de szép! Legyetek sugárzóak, boldogak, fogadjátok el, amilyenek vagytok! Hisz úgy vagytok gyönyörűek, igazi hús-vér emberek.
 Nem azt mondom, hogy ne sportoljatok és ne érdekeljen hogy néztek ki. De ne másoknak akarjatok megfelelni, hanem elsőnek magatoknak. Ha szerinted szép vagy kontyal, akkor szép vagy kontyal! Tornázzatok is, ha szeretnétek. Ne éheztessétek magatokat. Ne szomorodjatok el, ha nem tudjátok végigcsinálni elsőre a tornagyakorlatot. Én sem tudtam! A popsimra már régóta szerettem volna gyúrni, ezért jó kis videókat kerestem. Miután a YouTube-on végigszenvedtem egy gyakorlat sorozatot, kijelentett a lány a végén, hogy akkor ezt kellene naponta 4x végig csinálni. Azt hittem hirtelen, beverem a képernyőt. De mégis büszke voltam magamra, mert legalább elkezdtem. Nekem ez is sokat számított. Napról napra, egyre többet tudtam végig tornázni. Igen, olyan is volt, hogy akár 1 hetet kihagytam. Mégis látszik! Minden erőfeszítés megéri. Látszani fog a sok kicsi is, nem kell egy óriási drasztikus módszerhez folyamodni.
 Egyszer megkérdezték tőlem, hogy elítélem-e, a szerintem csúnya embereket?
 Mégis mi a fene, maga a kérdés. Dehogy ítélem el. Ki tehet arról - ha mások szerint - csúnyának születik egy ember? Egyébként is, ki mondja meg, ki szép, s ki csúnya? Mindenkinek más az ízlése. Nincs olyan, hogy csúnya. Vagy tetszik, vagy nem. DE NEM CSÚNYA! Na.
 Emlékszek, tavaly teljesen ki voltam akadva, hogy mekkora ronda lábaim vannak és hogy nem húzok rövid gatyát, mot visszanézve egy rövid gatyás képem, teljesen normálisak a lábaim! Életeim, ti is szépek vagytok. Mindenki szép <3 Legyetek önmagatok és még szebbek lesztek. :)
 Végül egy kis idézetecskét hoztam.:

" Ez az egy életed van, nincs olyan hogy újrakezdés. Egyszer meghalsz, és onnantól vége.
Szóval élj végre egy kicsit!
Vedd fel azt a ruhát, égesd el azt a gyertyát, küldd el azt az üzenetet, posztold azt a képet,
tedd fel azt a kérdést, add az őszinte választ, szívd el azt a cigit, idd meg azt az utolsó pohár piát, edd meg azt a szelet pizzát, festesd be a hajad, vedd meg egyszer a drágább körömlakkot,
írj rá a kiszemeltedre, menj el arra a bulira, és soha ne bánj meg semmit!"

  Remélem tetszett! Ha elolvastátok, hagyjatok nyomot magatok után, kérlek. Vasárnap egy meglepetéssel készülök nektek. <3 Nemsokára jelentkezek, addig is nyugodtan írjatok nekem ha szeretnétek, hwllkaty@gmail.com  <-- ezen az e-mailen bármikor elértek! :) Továbbá persze kommentben is várom a reakciókat. Puszi nektek!
By: Katy
4

4 megjegyzés:

  1. Szia Katy!
    Nagyon örülök hogy megtaláltam a blogod! Végre egy nagyon szimpatikus bloggerina! Nagyon tetszett ez a poszt is, jól esett, köszönöm! <333 Várom a többit.
    Puszil: Friderika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy szimpatikus vagyok és tetszett! Köszönöm szépen, Frida <3 :)

      Törlés
  2. Ez de jó volt! Puszillak én is, így tovább!

    VálaszTörlés